ח"כ אשר לנתניהו: "זמנה של הממשלה הזו עבר מן העולם"

    חדשות קול חי 1 Comment on ח"כ אשר לנתניהו: "זמנה של הממשלה הזו עבר מן העולם"
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בנאום במליאת הכנסת בהשתתפות ראש הממשלה בנימין נתניהו תקף ח"כ יעקב אשר את נתניהו ואמר כי "עברו כמעט שנתיים מהבחירות וזה הזמן שלך לחשבון נפש. לבדוק איך הגעת לאן שהגעת".

    "מהיום הראשון לאחר הבחירות רק נגררת" אמר ח"כ אשר לראש הממשלה "נגררת בהרכבת הממשלה. נגררת כששותפיך החדשים קיצצו ללא רחם בנושאים החברתיים, נגררת כשזנחת את החרדים שותפיך הטבעיים שהלכו עמך ועם הליכוד במשך שנים ארוכות. נגררת בטיפול הרשלני ביוקר המחיה. נגררת במע"מ 0. רק נגררת. לא הובלת את הממשלה שלך אפילו יום אחד. נעלמת, ובינתיים, שותפיך החדשים – שלא הפסיקו מהיום הראשון של הממשלה הזו לחשוב על איך לחתור תחתך ולהחליף אותך – קרעו חלקים מהעם. הרחיבו באופן דרסטי את מעגל העוני והגדילו את הפערים בחברה הישראלית".

    "השבוע קרה דבר מדהים" אמר ח"כ אשר "במצוקתו, שר האוצר יאיר לפיד נזכר בבגין והתחיל לדאוג למורשתו. ואמר בתחילת השבוע כי מנחם בגין לא היו מתקבל היום לליכוד. מגוחך לראות את יאיר לפיד שהוא ההיפך הגמור מבגין המנוח. אותו מנחם בגין שהיה סמל לרגישות חברתית, שדאג ללא הרף לשכבות החלשות, לצמצום פערים בין העשירים לפריפריה, אותו בגין שכה חרד לאחדות בין כל חלקי העם – דתיים חרדים וחילונים. מנחם בגין היה ההיפך הגמור מהתנהלותו הדורסנית והרעה של יאיר לפיד. באותו מנחם בגין לא התבייש יאיר לפיד להשתמש השבוע בשביל להציל את עתידו הפוליטי המפוקפק ולנסות לשרוד. אני בטוח שלו מנחם בגין המנוח היה עומד כאן עכשיו ונואם על התנהלות שר האוצר יאיר לפיד, היה זה נאום בלתי נשכח. הייתי משלם הרבה כדי לראות את מנחם בגין המנוח עומד כאן, על הבמה הזו ותוקף בחריפות ובציניות כדרכו, את שר האוצר הכי אטום מבחינה חברתית, שהיה אי פעם במדינת ישראל. האיש שרמס ברגל גסה וביהירות את כל הדברים שהיו יקרים לליבו של מנחם בגין".

    "אבל לו מנחם בגין היה עומד כאן היום על הדוכן הזה" אמר ח"כ אשר בנאומו לראש הממשלה "הוא לא היה מדלג בביקורת גם עליך, והיה תוקף גם אותך על שביחד עם שותפיך אלו, זנחת את האג'נדה של הליכוד לדורותיו. קיפלתם את הדגל של הדאגה לשכבות החלשות, לשכונות המצוקה, לצמצום הפערים ולאחדות העם. בגין היה תוקף בחריפות אותך על השותפות והחיבור שלך לאנשים שכל מה שמעניין אותם זה חבריהם העשירים, שהם למרבה הגיחוך, קוראים להם מעמד הביניים. זנחתם את מעמד הביניים האמיתי במדינת ישראל. ובחוסר רגישות הפסקתם לדאוג לשכבות החלשות. יוקר המחייה ממשיך להאמיר ומשפחות רבות קורסות במדינת ישראל, אבל זה לא הפריע לכם לעצור את המשך יישום מסקנות ועדת טרכטנברג. כמעט ולא יישמתם את מסקנות ועדת אלאלוף למלחמה בעוני. רק שלשום, בכנס שדרות, תקף יו"ר הועדה למלחמה בעוני אלי אלאלוף בחריפות את התקציב ואמר שהוא דואג לעשירים ומתאכזר לחלשים".

    "מנחם בגין" המשיך ח"כ אשר בנאומו "היה תוקף אותך על שזנחת את השותפים הטבעיים של הליכוד, שותפים שהיו נאמנים לליכוד לדורותיו במערכות מדיניות מול אויבינו, שותפים אמיתיים, לא כמו לפיד ולבני, שגם כשאתה יוצא למערכות בינלאומיות אתה צריך להסתכל כל הזמן אחורה ולחשוש שהם יתקפו אותך ברשתות זרות. במקום השותפים הנאמנים הללו הלכת וכרתת ברית עם אנשים שהכניסו לבית הזה סגנון חדש ומסוכן של הסתה חמורה נגד הציבור החרדי, כביכול הוא האשם העיקרי ביוקר המחיה ובצרות המשק הישראלי, עד להפיכתו לאוייב העם בסגנון שלא היה מבייש התבטאויות אנטישמיות שאנו רגילים לשמוע מחוץ לישראל".

    "אדוני ראש הממשלה" אמר ח"כ אשר "זוהי ממשלה שנגררת אליה בעל כורחך ואתה מתנהל בה בעל כורחך. הממשלה האומללה הזו מזכירה זוג שתקוע בנישואין כושלים ורועד מפחד לפרק אותם בשביל לא לאבד את הנכסים שלו. זמנה של ממשלה זו עבר מן העולם ויש צורך דחוף לפרק אותה, כי הכל קורס. יש לעשות כל מאמץ למחוק את השנתיים האחרונות מדברי ימיה של מדינת ישראל ואף מהביוגרפיה האישית שלך. יש לעשות הכל בכדי שייצרב בתודעה הישראלית כי אין זכות קיום לממשלה שאינה דואגת לרווחת אזרחיה ומפלגת את עמה" אמר ח"כ אשר בסיום נאומו.



    1 תגובות

    מיין תגובות